onsdag 9. mars 2011

Cumple Emma

23.34 

Hei-dårlig-blogging-over-lengre-tid. De siste dagene har jeg vært så opptatt at det eneste jeg har gjort hjemme i huset har vært å sove. Eller, jeg satt i nesten 2 timer i natt og glodde inn i en tom "nytt innlegg"-side. Den forble tom da jeg skrudde av pc'n også for å si det sånn. Men etter et eviglangt gnål samler jeg meg til å skrive et par innlegg til dere. Hurra.

På fredag var jeg i bursdagsselskap til Emma fra Frankrike i huset hennes. Vi var samlet alle vi jentene i AFS, noen AFS/Rotary-frivillige, den gamle vertsfamilien og den nye vertsfamilien. I utgangspunktet skulle vi gå ut etter selskapet, men siden det regnet hunder og katter ute, droppa vi det. Vi spiste oss heller fulle på pizza, mens vi prata og flira. Tok også en del bilder som jeg bare legger ut med en gang. Hva mer er det å skrive da? Jo, vi kasta bursdagsbarnet i bassenget på slutten av selskapet.
Charlotte (Canada).
Luli, Cathlin (USA) y yo.
Cathlin y yo.
Emma, cumpleañera!
 

3 kommentarer:

Hedda sa...

ååh, elsker outfitet. og så BRUN du er... og så mye lengre håret ditt har blitt også :-D hvilken dato drar du hjem?

Anonym sa...

WUOLA SOY LAUHA...HACE DEIZ MESIS QUI ISTOY Y NO SE PRGONUNCIARG MI NOMBGRE...DICI MO NOMBGRE... LEO...NOOOOO MI NOMBGRE

QUI DICI LAUURA!!! ESTUVIMOS TRES CUADRAS TENTADOS!JAJAJAJA

FIRMA: TUS AMIGOS:)

Anonym sa...

WUOLA SOY LAUHA DE NUEVGO...(VA CON TONADA) MI APELLIDO ES SCHCHSHAHJUAGENSABORA...SOY DE ALEHAMANIA!