onsdag 9. mars 2011

Pizas caseras

10.15

De siste dagene har vært fantastiske og jeg har storkost meg!
På mandag i forrige uke møttes vi i nabolaget til kusina mi. Vi var meg, Ago, Cec, Flori, Gastón og Nacho, og vi satt ute på fortauet, drakk saft og holdt pratinga gående helt 4 på natta. Deretter fulgte flere dager hvor jeg møtte AFS-jentene på café i sentrum for å spise toast, croissanter og drikke kaffe. Jeg og Cathlin begynte å planlegge tur alene til sør-Argentina (skal fortelle mer senere!). Fredagen var jeg som sagt på landstedet til Sofi hele formiddagen, før jeg på kvelden dro i selskap til Emma. Lørdagen ble tilbragt i klubben sammen med familien, og på nattestid dro jeg ut sammen med Ago, Mica og en hel haug andre for å danse til langt ut på morgenen. Det var kostyme og skum, så vi hadde på oss masker. Artig!

Søndagen ble også tilbrakt i klubben, men på kvelden møttes jeg, Ago, Ceci og Flori hjemme hos Ceci for å lage pizza. I utgangspunktet skulle guttene også være med og vi skulle lage i stand Asado, så ble det taco og til slutt endte vi opp, bare oss jentene, med pizza - mest økonomisk. Vi lagde en med tomat, ost og paprika, en med salami, ost og paprika og en med skinke, ost, paprika og egg. Og vi lagde pizzabunnen selv også naturligvis. Herregud, tror aldri jeg har smakt en bedre pizza! Etterpå ordnet vi oss og dro ut. Kusina vår (Ago og meg) Sole tok en del bilder, så hvis de noensinne treffer facebook, skal jeg legge ut noen til dere. Vi kom hjem rundt 7 og sov over hos Ceci. Dagen etter hadde folk fri, så jeg dro med familien i klubben. Og det samme i går. 4 dager i klubben blir litt i overkant så jeg skal innrømme at jeg er lei, men har hatt det fint likevel!

I dag er den siste dagen i ferien. Jeg husker da jeg sa "jeg har 4 måneder ferie, og det kommer til å gå kjempetreigt!" og så står jeg her plutselig og skal begynne et nytt skoleår. Vil ikke, vil ikke, vil ikke. Snart kommer vinteren også... Heldigvis om et par måneder, men likevel. Jaja, jeg lever livet enn så lenge i hvert fall, og i morgen begynner skolen igjen. Hurra (...)!

Ingen kommentarer: