søndag 10. april 2011

El centro de San Juan

22.00

Mandag dro jeg sammen med Cathlin og Emma til sentrum for å dra på café. For en gangs skyld hadde jeg med meg kameraet, så jeg fikk tatt en god del bilder til dere! Er vel ikke så innmari mye å si, så legger bare ut bildene med en beskrivelse under over.

Gågata i sentrum hvor det vanligvis vrimler av mennesker. Masse butikker, caféer og restauranter og (nesten) alltid et yrende folkeliv:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
La plaza. Parkkvartalet - 25 de mayo - som ligger midt i sentrum rett foran katedralen. Etter skoletid på hverdagene er det alltid en haug ungdommer som henger her (ikke fra skolen min, da den ligger for langt unna):
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
San Juan sett fra fugleperspektiv (toppen av katedraltårnet)og selve tårnet på katedralen:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Meg og Emma foran Statuen av Sarmiento:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
En bokhandel vi har funnet som har et fantastisk utvalg av bøker, og i tillegg har en liten café. Dette er utearealet i bakgården:
Image and video hosting by TinyPic

Nå må jeg løpe i dusjen, for jeg skal ut på bar sammen med AFS-jentene i kveld. Ingen av oss gidder å danse i kveld, etter alt vi har gjort på i dag, så da blir det bar! Herregud, har gjort så mye artig i dag, skal fortelle dere senere! Er bare 3 innlegg som står i kø først...

1 kommentar:

Anonym sa...

endelig, artig å se. Men savner folk, nærbilder av gatemiljø osv. Det er ikke flaut å være turist i egen by. Glad i deg <3 Mamma