fredag 29. april 2011

Huevos de pascua

23.17

Søndagen stod jeg opp "tidlig" etter å ha sovet over hos Cati i to dager, og ankom klubben for å spise asado med familien min, besteforeldrene mine og de sedvanlige venneparene av vertsforeldrene mine. Hadde det kjempekoselig, men kjenner likevel at jeg begynner å bli litt smålig lei av klubben. Men sånn er livet, bit tenna sammen og vær entusiastisk.

Vi fikk også påskeegg! Men her er det ikke pappegg med sjokoladefyll, her er selve egget av sjokolade! Og kanskje en liten overraskelse eller noe annet godteri inni. Egget jeg fikk (de to siste bildene) hadde noen små "drops" av en eller annen sukkergreie. Vi hadde også et kjempeegg med overraskelser inni for søstrene mine og de andre ungene. I tillegg hadde vi laget små rosa påskeegg til hver enkelt. Kjempesøte! Kjente likevel at jeg savnet litt etter det gode pappåskeegget mitt med sure og søte godteribiter, men jeg får vel det til neste påske tenker jeg!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Haha, her var jeg livredd for at sjokoladebitene skulle sprette i ansiktet mitt da jeg skulle knuse egget siden det var så hardt!

Jeg fikk forresten plutselig litt lengre ferie enn planlagt fordi på mandag forsov jeg meg og ingen vekte meg. Så da jeg våknet klokken 8 etter 10 timer med søvn var huset tomt. Vel... ja, forlatt jeg. Så siden jeg hadde fått fravær likevel, og ankommet veldig sent ble jeg bare hjemme. Hadde gledet meg til å dra på skolen, men sånn er livet. Men alt i alt - Jeg har hatt en super påske - selv om mye av den sedvanlige påskefølelsen var fraværende.

Håper dere har hatt en fantastisk påske med sol, snø, ski og kvikklunsj!

Ingen kommentarer: