mandag 18. april 2011

Oppdatering

22.48

Først et lite spørsmål: Er det en gutt som heter Marius som skal til Argentina med AFS nå i august, og som tilfeldigvis leser bloggen min? I så fall - ta kontakt!

Det har vært en lang uke for å si det sånn. Mandagen var jeg småsyk så holdt meg hjemme, men resten av uken har vært preget av lekser, hjemmearbeid og truing med prøver. Må si det var sykt godt å endelig få helg! Fredagen dro jeg ut med Ago, Ceci og Mica og hadde en bedre natt enn jeg har hatt på lenge! Lørdagen ble brukt på samling med AFS sammen med de nye jentene, hvor vi snakket om utvekslingen etc. Og i dag har jeg bare vært i klubben hele dagen sammen med familien. Kjedet meg så mye at jeg skrev 9 sider i dagboken min, en 2-siders liste med ting å gjøre i Argentina før jeg drar (skriver listen i et annet innlegg slik at dere (hei mamma og pappa) kan se hva jeg planlegger å gjøre) og lakket neglene mine to ganger.

I morgen skal jeg på postkontoret å hente en pakke på morgenen, så må ta fri fra skolen. Helt greit det egentlig! På torsdag og fredag har vi fri fra skolen pga. la Semana Santa (tilsvarer påskeferien) så får kort uke! Deilig!

Har forresten skrevet et reisebrev til AFS fra året mitt, så hvis noen er interesserte i å lese kan dere trykke på DENNE LINKEN.
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Anonym sa...

flogger!