tirsdag 19. april 2011

Små endringer på bloggen

19.40

Jeg ble så lei av å glo på den samme headeren som jeg har hatt de siste 9 månedene nå at jeg bare byttet den ut med tekst. Jeg har verken tid (løgn) eller ork til å sette meg ned og lage en ny, så da er det bedre å bare fjerne den synes jeg. Profilbildet har også blitt fjernet og erstattet, og så har jeg lagt til noen bilder fra livet mitt i San Juan nederst i margen til venstre. Bare noen små endringer som gjør at jeg liker bloggen min litt bedre - for nå.

Ellers kan jeg meddele at jeg dro til sentrum sammen med Cathlin i dag tidlig! Vi dro først på postkontoret (jeg er 2 gigantiske melkesjokolader, 3 snickers, 2 kvikklunsj, 2 mellomstore firkløvere og påskemarsipan rikere), deretter for å drikke kaffe og spise medialunas til frokost på café, og deretter på en bokhandel for å se på rare og spennende bøker. Her fikk jeg også kjøpt bøkene om Argentina som jeg lenge har villet ha! Det er to bøker hvor den ene er Argentina mellom 1916 og 1955, og den andre er mellom 1955 og 2010. Lettleste og greie!

Etter lunsjen i dag bakte jeg kake sammen med Alicia (barnepiken) og Ana, så nå har jeg lært å lage Biscochuelo! Veldig enkelt og veldig godt! Hvis noen er interesserte legger jeg ut oppskriften her på bloggen, men hverken steketid eller temperatur er 100% sikkert, haha.
Image and video hosting by TinyPic
I morgen skal jeg prøve å få blogget noe interessant selv om jeg kommer hjem fra gym og et besøk klokka 18.30 og skal videre på volley allerede klokken 19.45.

Ingen kommentarer: