søndag 10. april 2011

Noche con compañeros y pizzas caseras

13.46

Tirsdagen hadde vi fri fra skolen fordi det var "bursdagen" til skolen. Dermed samlet vi hele klassen på landstedet til Sofia på mandagskvelden for å lage pizza. Landstedet til Sofia er nydelig, det er nesten så jeg ikke har ord. Jeg har jo fortalt om stedet før, men kan jo si litt igjen. Det er et landsted utenfor byen med et hus (og et ekstra til de som jobber der ute), svømmebasseng, hester, hunder, fotballbane og mye uteareal. Det er vel femte eller sjette gangen jeg er der ute, og jeg har det like koselig hver gang! På mandagen satt vi alle sammen ute, spiste pizza, spilte kort, hadde mimelek og spilte volley Det endte med at de ikke dro hjem før i halv 6-tiden på morgenen, og jeg, Julieta, Soledad, Sofia og Ana overnattet på landstedet. Ok, nok prat, legger ved noen bilder!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Gero (Geronimo) y Juli (Julieta).
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sofi (Sofia) y Gero.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sofi, Juli, Sole, Ani y yo.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nå skal jeg i bursdagslunsj til abuelo, så må løpe. Senere kommer det et innlegg fra skolen!

Ingen kommentarer: