fredag 29. april 2011

Noches en la casa de la cathlin

22.23

Etter å ha vært på sirkus og spist sammen med familien på fredagskvelden dro jeg bort til Cati (Cathlin fra USA) for å ligge over hos henne. Siden hun var hjemme alene for nesten hele påsken fantes det så vidt mat, og siden hun i tillegg var hjemme alene hele påsken endte vi opp med å spise chocotorta (en slags sjokoladekake med sjokoladekjeks, dulce de leche og krem) til både frokost, lunsj og middag. Og nattmat...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sier bare én ting - Farlig godt. Og ja, begge to spiste rett fra formen med gaffel og vi døde ikke av det.
Image and video hosting by TinyPic

Lørdagen endte jeg opp med å tilbringe hele dagen i huset til Cati, og ettehvert kom også Laura (Tyskland) bort på frokost (1-tiden). Vi lagde oss store kopper med café con leche, og satte oss ute i hagen hvor sola varmet til tross for at det har blitt kaldt i det siste.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Endte opp med å sove over hos Cati fra lørdag til søndag siden vi hadde tenkt oss ut lørdagsnatta. Så da Laura dro hjem, bestilte vi oss lomos (fortsatt ikke mat i huset...) til middag, sminket og ordnet oss og dro ut. Etter å ha hoppet innom tre forskjellige utesteder fant vi ut at "faen heller, vi drar tilbake til huset i stedet" og så gjorde vi det. Der ble det flere episoder med SKINS og prating til langt på natt.

Rart hvor like jeg og Cati er, og jeg hadde aldri trodd jeg noensinne skulle finne noen som er så sinnsykt lik meg selv! Det er nesten skremmende, men herregud som jeg digger det! Te amo hermana!

Ingen kommentarer: