lørdag 2. april 2011

Das Piedras

22.30
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I dag dro jeg på café med Emma igjen. Er så lenge siden jeg har sett henne, så det var godt å møtes og prate sammen igjen! Vi byttet også tilbake kameraene tilbake igjen, så nå har jeg fått kjære speilrefleks tilbake igjen! Og jeg vet at jeg har lovt dere tusen millioner ganger å ta bilde av byen å legge ut, men det er barre det at jeg skjemmes så forferdelig over å dra opp kameraet midt i sentrum! Vet ikke hvorfor, jeg bare gjør det...

Etterpå dro vi på tidenes accesoriesbutikk som har alt fra øredobber til støvler til skjerf. Det er så fantastisk mye fint der inne at jeg får mest lyst til å bare kjøpe med meg alt! Vi snakker øredobber til 10-15 kroner og skjerf til 50 kroner. I dag kjøpte jeg meg dette:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Skjerf, belte, ring, 3 par øredobber og en pengepung til småmyntene jeg trenger på skolen (busspenger, mat, fotokopier etc.). Og til sammen ble det litt under hundrelappen. Ikke verst!

Har også fått kjøpt en del vinterklær i det siste! Selv om jeg fortsatt går uten genser på skolen og ikke har noe problemer med å gå i shorts og singlet på kveldstid, har det faktisk blitt høst og det betyr at det snart blir kaldt. Og for meg som nå er vant til varmen kommer det til å bli forferdelig kaldt. Har i hvert fall fått kjøpt meg et par nye gensere, noen skjorter og et par vintersko. Det skal komme godt med i hvert fall...

I kveld tror jeg ikke jeg skal ut. Har sovet så lite den siste uka og ikke hatt noe som helst tid til å sove siestaen så tror virkelig jeg skal utnytte natta til å sove. Kjempespennende det sikkert, men gud så deilig det skal bli! Planene videre er i hvert fall bursdag i morgen kveld og kanskje ut etterpå, og på søndagsettermiddagen blir det bursdagsselskap en klassevenninne. Mandag blir det skole og mest sannsynlig skal jeg på et slags arrangement om Las Islas Malvinas (falklandsøyene?) på ettermiddagen. Siden vi har fri på tirsdag skal alle vi i klassen møtes på landstedet til Sofia mandagskvelden for å spise middag sammen, og så skal jeg kanskje overnatte der sammen med jentene etterpå. Tror det skal bli en fin helg hvert fall, så får dere bare kose dere med det forhåpentligvis fine vårværet!

Ingen kommentarer: