fredag 8. april 2011

Tan ocupada

23.07 

Hei dere, dårlig oppdatering fra min side nå for tiden, men jeg har vært så opptatt for tiden! Enten så sover jeg, eller så er det ting i forbindelse med skolen eller så er jeg rett og slett ikke hjemme. I dag kom jeg for eksempel ikke hjem før 21.00 på kvelden etter å ha vært ute siden 7.30.
Men jeg har så utrolig mange bilder til dere nå, og så mye å fortelle. Jeg har bilder fra sentrum (fugleperspektiv!), skolen og en klassesamling på landstedet til Sofia. I morgen og lørdag skal jeg på noe opplegg fra AFS så da blir det enda flere bilder på dere!

Skal se om jeg får tid til å lage noen innlegg til dere i morgen, men de blir sannsynligvis ikke publisert før langt på natt. I morgen skal jeg nemlig lunsje i sentrum sammen med Cathlin fordi jeg ikke får tid til å dra hjem i mellomtiden!

Hold dere oppdatert!

1 kommentar:

Anonym sa...

skal ikke du på ferie i morgen da?