lørdag 7. mai 2011

Bueno, yo me voy de viaje asi que chau!

23.31
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tenkte bare å oppdatere for å fortelle dere at i morgen klokken 3 drar jeg med AFS-gjengen til Salta, Resistencia, Jujuy og Iguazú for en uke! Tror det blir en bra tur! Alle sier at Salta er Argentinas fineste by, så jeg har vel litt forventninger til akkurat dét! Bildene er forresten fra Salta og med det andre jeg så, ser det veldig lovende ut.

Ellers tenkte jeg bare å oppdatere om at jakken for avgangsåret er ferdig planlagt med farger og modell og alt - OG - jeg kommer til å få den før jeg drar tilbake til Norge! Så herlig! Skal forklare bedre hele greia når jeg kommer tilbake fra turen, for nå tipper jeg dere ikke aner hva jeg snakker om. 

Ønsk meg god (buss)tur da! Og kos dere videre i det påbegynte sommernorge!

2 kommentarer:

Espen sa...

God tur,marthe! :D

Anonym sa...

Så spennende! Ha det veldig kjekt på tur. Helt sikkert masse å oppleve. Husk kamera. Nyt dagene og sosialt samvær med gjengen. Og vi nyter deilige vårdager i sola :)
Glad i deg. Mamma