lørdag 28. mai 2011

Puerto Iguazu dag 5, del 2

17.30

Midt på dagen ankom vi hotellet i byen Puerto Iguazu som ligger helt i nord i Misiones, fikk dusjet og skiftet ut av de svette klærne vi hadde brukt i over et døgn (siden vi reiste fra Salta...). En gutt fra Ungarn hadde på seg tidenes råeste t-skjorte: 
Image and video hosting by TinyPic
NORGE! Han hadde nemlig vært i Norge i sommerferien året før, og kjøpt med seg en suvernir, som han også hadde tatt med seg til Argentina. Da kjente jeg nesten at jeg ble litt stolt. Aileen fra Tyskland hadde også en WESC-genser (...) med det norske flagget!

Så dro vi på en restaurant for å spise lunsj, og hva fikk vi servert? Jo, pizza til alles store glede og med empanadas til forrett! Finnes det bedre?
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Julia (Tyskland).

Etter å ha spist ferdig dro over halve gruppen for å rappullere (og slike ting). Jeg hadde egentlig kjempelyst, men siden jeg for øyeblikket var blakk og vi måtte betale 150 pesos ekstra (jeg hadde 20...), måtte jeg bare si nei. Men det gjorde egentlig ikke så mye, for vi som var igjen, fikk ligge å slange oss ved hotellbassenget i sola og spille truco mens vi ventet på at de andre skulle komme tilbake.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Senere da de andre kom tilbake fra utflukten dro vi for å se punktet hvor Argentina, Paraguay og Brasil møtes ved et elveleie. Hvis du står på det stedet kan du faktisk se alle tre landene på én gang!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Og så var det tid for middag da. Jentene og resten av de som satt på bordet rundt meg mobba meg skikkelig fordi jeg bare plukket det jeg ville ha fra buffeten. Vel, jeg liker rødbeter, jeg liker mais, jeg liker potetstappe, jeg liker tomat og jeg liker milanesa. Ser ikke problemet jeg, haha. De to andre tallerknene er Ditte og Cathlin's.
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

- sa...

Hei! Kan du skrive et innlegg på spansk? :D

Marthe sa...

Da var det gjort! Tror ikke du skjønte så mye, men det er vel bare å oversette på google translate :-)