fredag 27. mai 2011

Salta dag 1, del 2

00.58

Etter å ha vært på citytour i selve byen dro vi til et sted hvor vi kunne ta en taubane opp på toppen av et lite fjell hvor vi hadde utsikt til hele byen. Selve taubaneturen var litt småskummel i og med at jeg ikke akkurat stoler på tryggheten her...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Men helt oppe var det kjempefint! Sjekk den utsikten vi hadde!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Cathlin (USA), meg, Ditte (Danmark) og Hayley (USA).
Image and video
 hosting by TinyPic
Alle de svarte flekkene er store, feite edderkopper! Gir meg fortsatt frysninger bare jeg tenker på det!

Etterpå gikk vi hele veien ned i trapper og da vi kom ned var knærne mine så slitne at de ikke sluttet å skjelve! Sykt komisk, haha.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Etterpå dro vi til et marked med en masse håndverksprodukter og souverninrer fra Saltaområdet. Fant meg en fin veske og en kjempe fin strikkagenser til 80 kroner pr. stykk! Råfornøyd jeg.
Image and video hosting by TinyPic
Hayley, Ditte og Cathlin.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Katedralen i Salta (se forrige innlegg) sett fra hotellrommet vårt på nattestid.

Dag 2 kommer sikkert i morgen, i tillegg til dag 3 og kanskje 4!

Ingen kommentarer: