lørdag 2. juli 2011

Album de fotos

13.25

Legger ut linkene til fotoalbumene jeg har liggende på facebook. Mesteparten av bildene har jeg vel lagt ut her på bloggen, pero por las dudas legger jeg ut linkene også. I tillegg er det jo litt lettere å ha alt samlet på et sted. Tror jeg har en ganske åpen profil på facebook, så det burde ikke være noe problem å klikke seg inn på linkene hvis du ikke er venn med meg.

10 de diciembre (bursdagen min)
 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bildene i innlegget er fra da jeg, Cathlin, Ashley og Ditte møttes i sentrum for en citytour San Juan og spiste lunsj. Skal nevnes at lunsjen dere ser på bildet i midten kostet meg 35 kroner + en cola til 9 kroner. Skal ikke klage vel?

1 kommentar:

Cecilie sa...

Man kan ikke se noen av albumene om man ikke er venn med deg, ser det ut som :)