lørdag 2. juli 2011

Sushi y tragitos con las chicas

13.54

Nå begynner det for så vidt å bli rundt en måned (21. mai haha) siden jeg dro på Sushi Bar og etterpå på bar sammen med Cathlin (USA), Emma (Frankrike), Ditte (Danmark), Charlotte (Canada) og Nora (Tyskland). Stedet for å spise sushi er kanskje mitt favorittspisested i hele San Juan. Stedet, maten, folkene, atmosfæren... Elsker alt egentlig. Så spiste vi sushi da, masse sushi.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Etterpå dro vi på baren La Lupita hvor vi ble for resten av natta. Til slutt endte jeg opp med å ligge over hos Cathlin siden hun bor nærmere enn det jeg gjør, og dermed slapp jeg å betale en masse (25 kroner) for taxi hjem til meg.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Fin, fin kveld!

Ingen kommentarer: