tirsdag 17. januar 2012

Reiserute

Nå har vi endelig fått reiseruta, og jeg er enda mer spent enn før! Rart hvor mye mer man gleder seg når man har noe håndfast å holde i, ikke bare noen mailer. Vi har flybilletter! Hurra! Reiseruta blir seende slik ut:

06.35 - 07.30     Kristiansund - Oslo
11.30 - 13.05     Oslo - London
18.45 - 07.20     London - Dar es Salaam

Som dere ser blir det jo mye venting både på Gardermoen og på Heathrow, men jeg har egentlig aldri kjeda meg på en flyplass så det tror jeg skal gå relativt smertefritt. Alt i alt blir det litt under et døgn med reise da vi lander 07.20 lokal tid og de ligger to timer foran oss. Hjemreisa den 5. februar blir seende slik ut:

08.35 - 15.40     Dar es Salaam - London
17.00 - 20.10     London - Oslo
21.45 - 22.40     Oslo - Kristiansund

Har fått mer informasjon og noen linker til de prosjektene vi skal besøke og det ser foreløpig kjempespennende ut. Poster de i neste innlegg så dere kan få se dere også! Gleder meg sinnsykt mye!

Ingen kommentarer: