onsdag 31. oktober 2012

Tanzania dag 1, avreise

Har bestemt meg for at nå er det på tide å oppdatere litt fra Tanzania! Husker ikke lenger så detaljert hva vi gjorde, så det jeg skriver er datert de datoene de skjedde og er utdrag fra dagboken min. Jeg legger også ved bilder som hører til fra de dagene. Alle er tatt av meg, med mindre jeg skriver noe annet under. 

26. januar 2012
"Vi startet dagen med å stå opp 04.45, plukke opp Ida og så kjøre til flyplassen hvor vi møtte Marit. Det var sykt surrealistisk å bare reise i tynne klær og småsko, men det var veldig deilig. Vi tenkte kjempemye på de andre som skulle reise, og hvor de skulle, men kom fram til at Tanzania var desidert best. Endelig på Gardermoen satte vi oss ned på en kafé for å drikke kaffe mens vi ventet på at klokka skulle bli 10 og vi kunne møte de andre ved inngangen til internasjonale flights. Vi var kjempespente og litt nervøse for hvem de var, men de var veldig koselige. Vi hang inne på gaten og ble superstarstruck da vi så Jonas Alaska! Og Erna Solberg for så vidt. Heathrow var vi ganske lenge på, men fikk kjøpt med meg noen CD'er og et blad, i tillegg til kaffe og blåbærmuffins, så da gikk det bra. Flyet gikk videre cirka 18.45. Det var ikke så stort som flyet til Buenos Aires da jeg dro dit, men det var ikke så veldig annerledes heller. Flymaten var helt grei, samme som sist - kylling med couscous. Prøvde å sove litt, men det var egentlig ingen suksess."
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
bilder // Ida Ohr

Ingen kommentarer: